вторник, 12 февраля 2019 г.

Успішний Бібліотечний батл

Інформаційні технології активно входять в наше життя, стали вже звичними в освіті, культурі, бібліотеках. Володіння ІКТ-компетентностями є важливою складовою професійної діяльності сучасного бібліотекаря, а використання сьогодні цифрових технологій відіграють значну роль в їх роботі.
З 08 по 26 січня 2019 року в рамках проведення інтернет-семінару "Використання інтернет-сервісів для популяризації читання: з досвіду роботи" (Ч.2) для бібліотечних працівників закладів освіти Запорізької області проводилася віртуальна бібліотечно-пізнавальна гра – Бібліотечний батл "Зимові клопоти або Новорічно-Різдвяний переполох у бібліотеці".

Організатори та ведучі гри: Крижко Людмила Володимирівна, методист ЗОІППО та Стадниченко Кіра Валентинівна, старший викладач ЗОІППО.
Бібліотечний батл – це змагання між командами, що створені за інтересами, за чітко визначеним графіком проведення гри.
Гра відбувалася за трьома напрямками - трьома формами бібліотечної роботи: віртуальна виставка, веб-альманах, мережева акція, за якими і було сформовано 10 команд.
«Організатори мережевої акції»- 3 – таку назву мала віртуальна команда, до складу якої увійшли: 
капітан команди: Немашкало Людмила Миколаївна, завідувач бібліотеки Енергодарської ЗОШ І-ІІІ ст. №7; 
зв'язковий команди: Євтушенко Ірина Вікторівна, бібліотекар Новомиколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. Мелітопольського р-ну; 
члени команди: 
Сердюк Тетяна Вікторівна, бібліотекар Комиш-Зорянської ЗОШ І-ІІІ ст. Більмацького р-ну; 
Тихоненко Зоя Миколаївна, бібліотекар Енергодарської ЗОШ І-ІІІ ст. №7; 
Хвостенко Лідія Петрівна, завідувач бібліотеки Кушугумського НВК «Інтелект» Запорізького р-ну. 
Працюючи у віртуальній команді, ми вчилися незвичній формі спілкування, використовуючи для цього Google-документ, Gmail, Hanqouts; вмінню здійснювати колективний пошук необхідної інформації, аналізувати, акумулювати отримані знання, візуалізувати їх за допомогою інтелект-карти (MindMeister).

Добре вивчивши теорію, методику організації мережевої акції, ми формулювали власні запитання, стосовно обраної нами бібліотечної форми, і давали відповіді на запитання тих команд, які працювали над іншими формами. Таким чином, всі гравці обмінялися знаннями (Раунд 2. Частина 2).
У наступному раунді наша команда отримала завдання підготувати покрокову програму мережевої акції та її анонс.
Колективний результат роботи щодо створення мережевої акції «Чарівна скринька зими» представлений за допомогою інтерактивної стіни Padlet.

Свою «чарівну скриньку» ми наповнили різноманітними тематичними веб-продуктими: вікторинами, інтерактивними плакатами, буктрейлерами, слайд-шоу, музичними листівками, пазлами, колажами, кросвордами, QR-кодами, афішами тощо, для створення яких використали різноманітні сервіси, програми: Puzzlecup, Jigsaw planet. Learningapps, Thinglink, Wix, Padlet, Movie Maker, Playcast, Easel, Fotor тощо.
На фініші гри команди отримали фінальне завдання створити рекламний постер в програмі Canva, який може допомогти кожному зацікавленому бібліотекарю стати майстром у представлених формах роботи.

Наша команда "Організатори мережевої акції»-3 набрала максимальну кількість балів у грі - 60! Це високий результат і гордість за виконану роботу!

Ми подолали всі труднощі, дізналися багато нового, познайомилися з новими сервісами, отримали цінний досвіт роботи у віртуальній команді тощо.
Щира вдячність Крижко Людмилі Володимирівні методисту ЗОІППО, ведучій Бібліотечного батлу за цікаву форму навчання, оригінальну гру, необхідні поради та Стадниченко Кірі Валентинівні, старшому викладачу ЗОІППО за сервісну підтримку, технічне забезпечення проведення батлу.


Комментариев нет:

Отправить комментарий