вторник, 17 октября 2017 г.

Обирай життя!

"Шкільна бібліотека ЗА! здоровий спосіб життя!"
Під таким девізом проходить Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек цього року.
У великому залі бібліотеки демонструється виставка-рекомендація "Обирай життя!"
Розділ виставки "Здорово бути здоровим" рекомендує літературу, яка надає цінну, цікаву інформацію щодо збереження та зміцнення здоров'я.
На пелюстках Квітки Здоров'я перелічуються друзі здоров'я: правильне харчування, особиста гігієна, заняття спортом, міцний сон, свіже повітря, добрий настрій, загартовування. 
Поряд з цим, виставка застерігає: "Обережно! Смертельна загроза!"
Цей розділ виставки рекомендує ознайомитися з інформацією про звички, які знищують здоров'я та життя людини.
Важливо пам'ятати, що зіпсувати здоров'я легко, а відновити неможливо!

















Дізнавшись все про здоровий спосіб життя, Ви неодмінно потрапите до Палацу Здоров'я
Вкажіть на "слідах" ті дії, які є кроками до здоров'я та довголіття та прикріпіть їх на плакаті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий